Dlaczego Digiservice?
Jesteśmy firmą z ponad 20-letnim stażem na rynku, rzetelnym partnerem serwisowym dla szerokiego grona Klientów biznesowych, instytucji publicznych, obiektów muzealnych, uczelni, obiektów sportowych oraz wielu innych, na terenie całej Polski i nie tylko.
Naszym głównym obszarem działalności jest serwis systemów i urządzeń multimedialnych – instalacji audiowizualnych, ekranów LED, projektorów multimedialnych, monitorów, systemy sterowania, itd.
Posiadamy szeroki zakres kompetencji w naprawach sprzętu wiodących na rynku marek. Jesteśmy autoryzowanym serwisem ekranów LED i wyświetlaczy marki Hikvision.
Zatrudniamy doświadczonych specjalistów w zakresie elektroniki AV, gwarantujemy fachowość wykonywanych prac.
Specjalizujemy się w serwisie m.in:
-
profesjonalnych urządzeń multimedialnych: projektory, monitory, komputery, matryce audio-video
-
wielkoformatowych ekranów diodowych (LED)
-
systemów digital signage
-
systemów konferencyjnych
Dodatkowo w ramach naszych usług prowadzimy:
-
audyty, ekspertyzy oraz modernizacje istniejących systemów audio-video
-
obsługę systemów centralnego sterowania Digital Signage/Systemy Zarządzania Treścią
-
okresowe przeglądy instalacji AV
-
doradztwo techniczne, w tym wsparcie zdalne
Ponadto zajmujemy się modernizacją i rozbudową istniejących systemów, instalacji AV – od indywidualnego projektu, po wykonanie gotowego rozwiązania dla Klienta.
Działamy w dwóch podstawowych modelach współpracy:
-
stałe umowy SLA (Service Level Agreement – umowa utrzymania instalacji z określonym poziomem świadczeń) – gwarantujemy sprawną obsługę obiektów z szybkim czasem reakcji i napraw, zestawem urządzeń zastępczych i profesjonalnym wsparciem technicznym na miejscu, zapewniając Klientom ciągłość funkcjonowania systemów i spokój działania.
-
pojedyncze zlecenia serwisowe – naprawy, przeglądy, audyty, ekspertyzy – wg indywidualnej oferty, dopasowanej do potrzeb Klienta.
Liczby przemawiają na naszą korzyść:
-
Ponad 2 500 akcji serwisowych rocznie;
-
Ponad 1 500 instalacji teletechnicznych objętych wsparciem;
-
Około 100 obiektów w modelu stałej współpracy;
-
Ponad 3 000 zadowolonych klientów B2B.