top of page

Dlaczego Digiservice?

Jesteśmy firmą z ponad 20-letnim stażem na rynku, rzetelnym partnerem serwisowym dla szerokiego grona Klientów biznesowych, instytucji publicznych, obiektów muzealnych, uczelni, obiektów sportowych oraz wielu innych, na terenie całej Polski i nie tylko.

Naszym głównym obszarem działalności jest serwis systemów i urządzeń multimedialnych – instalacji audiowizualnych, ekranów LED, projektorów multimedialnych, monitorów, systemy sterowania, itd.
 

5.png
Źródło: Hikvision

Posiadamy szeroki zakres kompetencji w naprawach sprzętu wiodących na rynku marek. Jesteśmy autoryzowanym serwisem ekranów LED i wyświetlaczy marki Hikvision.

Zatrudniamy doświadczonych specjalistów w zakresie elektroniki AV, gwarantujemy fachowość wykonywanych prac.

Źródło: Hikvision
Hikvision2.jpg

Specjalizujemy się w serwisie m.in:

  • profesjonalnych urządzeń multimedialnych: projektory, monitory, komputery, matryce audio-video

  • wielkoformatowych ekranów diodowych (LED)

  • systemów digital signage

  • systemów konferencyjnych

Dodatkowo w ramach naszych usług prowadzimy:

  • audyty, ekspertyzy oraz modernizacje istniejących systemów audio-video

  • obsługę systemów centralnego sterowania Digital Signage/Systemy Zarządzania Treścią

  • okresowe przeglądy instalacji AV

  • doradztwo techniczne, w tym wsparcie zdalne

 

Ponadto zajmujemy się modernizacją i rozbudową istniejących systemów, instalacji AV – od indywidualnego projektu, po wykonanie gotowego rozwiązania dla Klienta.

4.png
3.png

Działamy w dwóch podstawowych modelach współpracy:

  • stałe umowy SLA (Service Level Agreement – umowa utrzymania instalacji z określonym poziomem świadczeń) – gwarantujemy sprawną obsługę obiektów z szybkim czasem reakcji i napraw, zestawem urządzeń zastępczych i profesjonalnym wsparciem technicznym na miejscu, zapewniając Klientom ciągłość funkcjonowania systemów i spokój działania.

  • pojedyncze zlecenia serwisowe – naprawy, przeglądy, audyty, ekspertyzy – wg indywidualnej oferty, dopasowanej do potrzeb Klienta.
     

Liczby przemawiają na naszą korzyść:

  • Ponad 2 500 akcji serwisowych rocznie;

  • Ponad 1 500 instalacji teletechnicznych objętych wsparciem;

  • Około 100 obiektów w modelu stałej współpracy;

  • Ponad 3 000 zadowolonych klientów B2B.

Z naszych usług skorzystali m.in.

bottom of page