
Dlaczego Digiservice?
1.
JesteÅ›my firmÄ… z ponad 20-letnim stażem na rynku, rzetelnym partnerem serwisowym dla szerokiego grona Klientów biznesowych, instytucji publicznych, obiektów muzealnych, uczelni, obiektów sportowych oraz wielu innych, na terenie caÅ‚ej Polski i nie tylko.
Doskonale rozumiemy potrzeby naszych Klientów, dziÄ™ki wieloletniej praktyce we wdrażaniu optymalnych rozwiÄ…zaÅ„ Audio, Video, Light.


2.
Specjalizujemy siÄ™ w serwisie systemów i urzÄ…dzeÅ„:
​
a. multimedialnych – instalacje audiowizualne, ekrany LED, projektory multimedialne, monitory, systemy sterowania, itd.
b. oÅ›wietleniowych – ruchome gÅ‚owy, konsolety sterujÄ…ce, itd.
3.
Zajmujemy siÄ™ również modernizacjÄ… i rozbudowÄ… istniejÄ…cych systemów, instalacji AV – od indywidualnego projektu, po wykonanie gotowego rozwiÄ…zania dla Klienta.
4.
DziaÅ‚amy w dwóch podstawowych modelach wspóÅ‚pracy:
a. staÅ‚e umowy SLA (Service Level Agreement – umowa utrzymania instalacji z okreÅ›lonym poziomem Å›wiadczeÅ„) – gwarantujemy sprawnÄ… obsÅ‚ugÄ™ obiektów z szybkim czasem reakcji i napraw, zestawem urzÄ…dzeÅ„ zastÄ™pczych i profesjonalnym wsparciem technicznym na miejscu, zapewniajÄ…c Klientom ciÄ…gÅ‚ość funkcjonowania systemów i spokój dziaÅ‚ania.
b. pojedyncze zlecenia serwisowe – naprawy, przeglÄ…dy, audyty, ekspertyzy – wg indywidualnej oferty, dopasowanej do potrzeb Klienta.


5.
Liczby przemawiają na naszą korzyść:
​
Ponad 2 500 akcji serwisowych rocznie.
Ponad 1 500 instalacji teletechnicznych objętych wsparciem.
OkoÅ‚o 100 obiektów w modelu staÅ‚ej wspóÅ‚pracy.
Ponad 3 000 zadowolonych klientów B2B.
​​
.png)
.png)
​
W zwiÄ…zku z obecnÄ… sytuacjÄ… epidemiologicznÄ…, proponujemy również usÅ‚ugi dezynfekcji przez ozonowanie i zamgÅ‚awianie.
6.