Zdjęcie: Hikvision
Firma Hikvision, światowy lider innowacyjnych rozwiązań w zakresie przetwarzania obrazu i wideo wybrała Digiservice na autoryzowanego dostawcę usług serwisowych dla ekranów LED i wyświetlaczy komercyjnych Hikvision w Polsce. Ta strategiczna współpraca umożliwia Digiservice funkcjonowanie jako oficjalne centrum serwisowe Hikvision, oferując usługi naprawy oraz obsługi zwrotów (RMA) dla produktów tej firmy.
Zgodnie z podpisaną przez obie spółki umową i obowiązującą w Hikvision procedurą gwarancyjną, Digiservice będzie realizował pełen wachlarz działań wynikający
z kompleksowego charakteru usługi serwisowej, w tym obsługę centrum kontaktowego
i administracyjnego, logistykę, diagnostykę i naprawę.
- Warto przypomnieć, że standardowy okres gwarancji na produkty Hikvision wynosi
36 miesięcy od daty zakupu – podkreśla Jędrzej Filipowski, Commercial Display Team Manager z Hikvision Poland. – Współpraca z Digiservice stanowi znaczący krok w kierunku ulepszenia jakości obsługi klienta Hikvision w Polsce.
Usługi będą realizowane przy użyciu najnowocześniejszej technologii i najlepszych komponentów dostarczonych przez Hikvision, gwarantując tym samym najwyższe standardy prac serwisowych.
- Niezmiernie cieszy nas zaufanie, jakim obdarzyła nas firma Hikvision – mówi Michał Anus, kierownik serwisu Digiservice – Nasza spółka będzie świadczyć jednolite usługi na terenie Polski, niezależnie od lokalizacji, co znacząco wpłynie na komfort i satysfakcje klientów Hikvision.
Comments